Kontaktlencse Webáruház

Kosár

Bejelentkezés vagy Regisztráció a Fiókom menüpontban.

 
Tartalom nem elérhető.
Kérjük engedélyezze a sütiket az 'Elfogadom' gombra kattintva.

GY.I.K.

01. Hogyan lehet megrendelni a termékeket?
A termékeket az internetes áruházunkban vagy e-mailben lehet megrendelni. Rendelés előtt ajánlatos figyelmesen elolvasni a vásárlási feltételeket a későbbi problémák elkerülése miatt.

02. Hogyan történik a fizetés?
A megrendelő ha utánvétet választott a megrendelésnél, akkor a termék átadásánál fizet a Magyar Posta Zrt munkatársának a csomag átvétele után. Személyes átvétel esetén készpénzzel fizet a termék átvételekor. Előreutalás esetén a csomag akkor kerül postázásra, ha a vásárló a vételárat a Zalka Optika számlájára átutalta és az ott jóváíródott.

03. Milyen hamar kapom meg a csomagot?
A rendelés leadásától számítva 10 munkanapon belül megérkezik. A szállítás előtti napon e-mailben vagy telefonhívással értesítünk a szállításról. A csomag átvétele után, ajánlatos kibontani és megvizsgálni a terméket még a futár jelenléte alatt, hogy ha esetleg probléma van a termékkel legyen aki igazolja azt. Bizonyos típusoknál hosszabb lehet a várakozási idő, de erről a vásárló értesítést kap.

04. Mit tartalmaz a vételár?
Az oldalunkon feltüntetett árak bruttó árak, az Áfá-t tartalmazzák.

05. Mit csináljak, ha elfelejtettem a jelszavamat?
Semmi gond, a belépésnél jelszó emlékeztetőt lehet kérni a regisztrált email címünkre.

06. Mit jelent az árgarancia?
100%-os árgaranciánknak köszönhetően a weboldalon feltüntetett árak a valóságot tükrözik, így vásárlóinkat semmilyen rejtett plusz költség nem érinti.

07. Mennyi garancia van a termékekre?

A fogyasztói tájékoztató jelen pontja a 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet 9. § (3) bekezdése felhatalmazása alapján a 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet 3. számú melléklete alkalmazásával készült.

Bővebben: Tájékoztatás a kellékszavatossági és jótállási jogról

08. Eltűnt a termék a kosaramból. Mi történhetett?
A webáruház kosara cache alapon működik. Ez azt jelenti, hogy a saját gép beállításaitól függően csak bizonyos ideig tárolja a kosárban a terméket (pl. ha most kosárba tettünk valamit, de nem fizettük ki, azt a következő bejelentkezéskor már nem találjuk meg a kosárban), illetve a megfelelő működéshez engedélyezni kell a böngészőben a sütik/cookie használatát is.
Amennyiben ez sem segítene, írjanak nekünk (a kapcsolati űrlapon), vagy hívjanak telefonon és elküldjük a kívánt terméket.

View Desktop Site