Kontaktlencse Webáruház

Vásárlási feltételek

Vásárláskor az elfogadása szerződési nyilatkozat megtétel, amely a vállalkozás javára teljesítendő fizetési kötelezettséget von maga után. A vásárlási folyamat fizetési kötelezettséggel járó megrendelés.

Eladó adatai:

Zalka Optika Kkt
8000 Székesfehérvár, Koronázó tér 4.
optika@zalkaoptika.hu
Tel.: +36-22-506-457
Adóigazgatási azonosítószám: 22009337-2-07
Bankszámlaszám: K&H 10402908-29011652-00000000

A Vásárló:

Aki a Webáruház szolgáltatást igénybe veszi, azaz a Webáruház internetes felületén regisztrálja magát és/vagy e felületen keresztül árut megrendel, vásárol.

Szállító adatai:

SPRINTER Futárszolgálat Korlátolt Felelősségű Társaság
1097 Budapest, Táblás utca 39.
futárszolgálati tevékenység
Dioptrans Kft.
futárszolgálati tevékenység
1161 Budapest, Iskola u. 34-36
+36 1 403 5216
info@dioptrans.hu

A Szállító tevékenységét a Zalka Optika Kkt-vel kötött Szolgáltatási szerződés alapján végzi. A Zalka Optika Kkt. által átadott árut kiszállítja a Zalka Optika Kkt. által megadott címre, az áru ellenértékét helyette és nevében átveszi. A Szállító tevékenységét, az adatok tárolása, feldolgozása és kezelés tekintetében is teljes titoktartási kötelezettség mellett végzi.

Vételár

A kiválasztott termékek mellett feltüntetett ár, amely tartalmazza az általános forgalmi adót (ÁFA) is.

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a „Tovább a pénztárhoz” gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni. Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (posta, személyes átvétel), valamint fizetési módot (utánvét, Banki utalás, készpénz stb.). Utána a szállítási díj kiszámítása gombra kattintva ellenőrizheti a szállítási díjjal terhelt végösszeget.
A rendelés elküldése előtt még egyszer leellenőrizheti a megvásárolni kívánt termék árát, szállítási költségét, illetve szállítási és számlázási adatokat, a rendelés ezen fázisában megjegyzést is küldhet a megrendelésével. Amennyiben mindent rendben talál úgy küldje el rendelését, abban az esetben ha valami hibát észlel a szállítási, vagy számlázási adatokkal kapcsolatban, akkor a rendelés elküldése előtt kérjük javítsa ki. Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Kontaktlencse, ápolószer és szemcsepp vásárlás:  Jelen „Vásárlási feltételek” elfogadásával – a vásárlási folyamat csak ebben az esetben folytatható le – a vásárló az alábbi nyilatkozatot teszi:

„Tudomásul veszem, hogy a kontaktlencse-viseléshez elengedhetetlenül szükséges a rendszeres, szemész szakorvos vagy optometrista által végzett vizsgálat és konzultáció, és ezt nem pótolhatja más forrásból szerzett információ. A vizsgálat és konzultáció elmulasztása vagy az ebből eredő helytelen kontaktlencse használat súlyos, esetenként visszafordíthatatlan következményekkel járó szem- vagy látáskárosodást okozhat.

Kijelentem, hogy elmúltam 18 éves, és panaszmentes kontaktlencse viselőként a kontaktlencsét és/vagy ápolófolyadékot 6 hónapnál nem régebbi, szemész szakorvos vagy optometrista által adott javaslatnak megfelelően rendelem meg. Az általam a rendelés során megadott információk, adatok megfelelnek a valóságnak és a javaslatban foglaltaknak. A kontaktlencse viselése alatt legalább félévente szemvizsgálaton veszek részt, illetve probléma esetén haladéktalanul szemész szakorvoshoz vagy optometristához fordulok. A fentiek elmulasztásából eredő károkért teljes felelősséget vállalok.”
A „weblencse.hu” webáruház a nem rendeltetésszerű, nem megfelelő tisztítás és ápolás, viselési idő nem betartása – túlhordás – miatt fellépő komplikációkért nem vállal felelősséget.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 2 munkanapon belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

A rendelés során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására, amennyiben a kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy a „Mennyiség” oszlopban található adatbeviteli mezőbe írja be a rendelni kívánt mennyiség darabszámát, majd nyomja meg a „Módosítom a darabszámot” gombot. Amennyiben törölni kívánja a kosárban található termékeket, akkor nyomja meg az „X” „Kiveszem” gombot.

A vásárló a rendelés során megadott személyes, szállítási és számlázási adatainak megváltoztatására a megrendelés véglegesítése előtt van lehetőség, illetve regisztrált felhasználóink a személyes fiókjukba belépve adataikat bármikor módosíthatják. A rendelés leadása után észlelet adatbeviteli hibákról e-mail-ben is tájékoztathat minket, ebben az esetben a rendelés adatait a kérésnek megfelelően módosítjuk.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről. Utána 2 napon belül kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot és tájékoztatja a várható szállítás idejéről. Kérdés esetén írjon: info@weblencse.hu
Szolgáltató köteles a Vevő részére a megrendelés leadását követő késedelem nélkül e-mailben visszaigazolni a leadott rendelést. Amennyiben ez nem történik meg, úgy a Megrendelőt nem köti a megrendelése és nem köteles a kiszállított terméket átvenni.

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki utalásos és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének. (Az utánvételes fizetésnek nincs külön díja.)

Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal történik. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mail-ben található telefonszámon.
Szállítási módok: futárszolgálat
Szállítási díj: rendelés bruttó összegétől függetlenül + 2500Ft/csomag

Sikertelen kézbesítés:

Amennyiben kiszállító partnerünk a megadott címen nem tudja kézbesíteni a csomagot, írásos értesítést hagy, illetve megpróbálja felvenni Önnel a kapcsolatot. Ezt követően még kétszer kíséreljük meg kiszállítani a csomagot. Háromszori sikertelen kézbesítést követően a megrendelést Zalka Optika Kkt. érvénytelennek nyilvánítja és törli. Ebben az esetben a Zalka Optika Kkt. fenntartja a jogot, hogy a jövőben csak előzetes banki átutalásos fizetési móddal teljesíti a megrendelést.

A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A Felek között az áru megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés elektronikus formában foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató a megkötött szerződést nem iktatja, utólag nem lesz hozzáférhető. A szerződés magatartási kódexre utal.

Kellékszavatosság: (Minőségi hibásként kézhez kapott termék esetén)

Az eladó jótállási és szavatossági felelősségére a Ptk-ban és a 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet 9. § (3) bekezdése felhatalmazása alapján a 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet foglaltak az irányadóak. Amennyiben a termék meghibásodását a vásárló a szavatossági időn belül észleli és észrevételét elküldi a szavatossági idő lejárta előtt, úgy a vásárló kérheti a termék cseréjét, javítását. A vásárlónak a termék átvételétől számított 2 hónapon belül jeleznie kell az eladó felé a hibát. A törvény és a rendelet alapján a Zalka Optika Kkt. 2 éves szavatossági időt biztosít a www.weblencse.hu webáruházban megvásárolt termékekre. A vásárlástól számított hat hónapon belül az eladó csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a fogyasztó részére történő átadást követően keletkezett. Ennek alapján az eladó nem köteles például kifogásunknak helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a termék a nem rendeltetésszerű használat folytán vált hibássá. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher a fogyasztó oldalára kerül, vagyis vita esetén nekünk kell bizonyítanunk, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.

Nem áll fenn hibás teljesítés, ha a termék hibái ismertek, vagy azok számunkra felismerhetőek voltak. Minőségi hibás termék esetén a vásárló kérheti a termék cseréjét, javítását, árcsökkentését és a teljes vételár visszafizetését. A termékekkel kapcsolatos bármilyen jellegű minőségi kifogását az ügyfélszolgálatunk bármely elérhetőségein jelezheti. A minőségileg kifogásolt áru cégünkhöz történő visszajuttatásának költsége a vásárlót terheli.

Gyártási hibából eredő probléma vagy bármely a lencséket illető panasz esetén, kérjük küldje vissza a kontaktlencse doboz teljes tartalmát, azaz a dobozt, a bontott kontaktlencsét (folyadékkal feltöltött tárolódobozban, hogy a lencse ne száradjon ki), illetve a használatlan lencséket is. Ilyen esetben lencséit a gyártónak küldjük vissza kivizsgálásra. A folyamat több hét/hónap is lehet, a szállítási idővel (főként, ha az adott lencsét külföldön gyártják). Amennyiben reklamációját a gyártó jóvá hagyja, a megrendelt lencséit újra küldjük díjmentesen. Azonban, ha nem áll fenn gyártási hiba, nem áll módunkban visszatéríteni az Ön által kifizetett összeget, se a vásárolt termék újra küldését nem tudjuk díjmentesen biztosítani. A minőségileg kifogásolt áru cégünkhöz történő visszajuttatásának költsége a vásárlót terheli.

Probléma esetén ezen címünkre tud csomagot küldeni:

Zalka Optika Kkt. 8000 Székesfehérvár, Koronázó tér 4.

A minőségi hiba elbírálásához mindenképpen előzetes egyeztetés szükséges – ehhez a következő e-mail címen kell felvenni a kapcsolatot ügyfélszolgálati munkatársunkkal:

info@weblencse.hu

Az egyeztetés során tájékoztatást adunk a minőségi hiba elbírálásához szükséges további lépésekről és a termék visszajuttatásának lehetséges módjairól. Portós csomagot nem veszünk át!!!

Amennyiben a termék visszajuttatásának módjáról egyeztetett kollégánkkal, az alábbi, kitöltött dokumentumot kérjük, hogy mellékelje a termékhez: Termékszavatosság – Nyilatkozat minőségi hibás termék esetén

Szavatosság

A Zalka Optika Kkt. termékeire a jogszabályokban meghatározott szavatosság érvényes.

A szavatosságra vonatkozó alapvető szabályokat a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény, azaz a Ptk. 305-311/A. §-a értelmében fogyasztói szerződés esetén a vásárló a termék átadásától (vásárlásától) számított 2 éven belül érvényesítheti szavatossági igényeit, ami alapján elsősorban javítást vagy cserét kérhet, illetve bizonyos esetekben árleszállításra vagy elállásra van lehetősége. Lényeges, hogy az említett 2 év alatt a felek között megoszlik a bizonyítási teher. Ennek alapján, amennyiben a hiba a vásárlás első 6 hónapjában merül fel, az eladó csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a fogyasztó részére történő átadást követően keletkezett. Ha viszont a hiba már 6 hónap után merül fel, a fogyasztónak kell bizonyítania (azt, hogy hibás teljesítés áll fenn, azaz a termék hibája, illetve annak oka már a vásárláskor fennállt), amennyiben a felek között vita van a kifogás alaposságát illetően. Nem áll fenn hibás teljesítés, ha a termék hibái ismertek, vagy azok számunkra felismerhetőek voltak.

 

További információk: FELHASZNÁLÁSI ÉS ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Fogyasztói elállás (14 napos pénz visszafizetési garancia)

A velünk kötött szerződés során a 45/2014. (II.26.) Kormányrendeletben – A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól – foglaltak szerint járunk el.

A megrendelt áru(k) kézhezvételétől számított 14 (tizennégy) napon belül a fogyasztónak joga van indoklás nélkül elállni a vásárlástól (szerződéstől). Az elállási jog már az áruk kézhezvétele előtt gyakorolható.

A fogyasztó az alábbiak szerint gyakorolhatja az elállási jogát:

– A termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a fogyasztó az elállás jogát a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg az írásbeli megerősítést (számla), ennek a kézhezvételétől számított 14 napon belül gyakorolhatja. A Vásárló elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja

– Írásban történő (info@weblencse.hu e-mail címre küldött) elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó a nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el a Zalka Optika Kkt. A vásárló köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni vagy a Zalka Optika Kkt. címén leadni. Az írásban történő elálláshoz használhatja letölthető nyilatkozatunkat, vagy e-mail üzenetében adja meg ugyanezeket az adatokat.

– A webáruházunkban található termékek nagy része (kontaktlencse, ápoló folyadék, szemcsepp, stb.) higiéniai vagy egészségügyi okból bontott állapotban vissza nem szolgáltatható termékek. Ezért, ezen termékek esetében a vásárló csak eredeti, bontatlan csomagolásban, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában, visszaküldött termékek esetén élhet az elállás jogával.

– A Zalka Optika Kkt. köteles a fogyasztó által a visszaküldött áru(k) vételárát és – amennyiben a  számlán szereplő tételek mindegyike visszaküldésre került – a szállítási költséget is az áru(k) visszaérkezésétől számított 14 napon belül visszatéríteni. A visszatérítés során azt a fizetési módot alkalmazzuk, amivel a  Vásárló a fizetéskor élt, kivéve utánvét esetén, amikor a Zalka Optika Kkt., a banki átutalással történő módot alkalmazza – kivéve, ha a vásárló más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a vásárlót semmilyen többletköltség nem terheli.

– A megrendelt terméket postai úton ajánlott küldeményként, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Vásárló a Zalka Optika Kkt. részére. A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszajuttatásával kapcsolatban felmerült költségeket (pl. visszaszállítás költsége). Amennyiben Vásárló kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, Szolgáltató nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket. Portós csomagot nem veszünk át! A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A Zalka Optika Kkt. azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

– A fogyasztó nem élhet az elállási jogával, ha a terméket a vásárlást követően használatba fogta (a kipróbálás esetét kivéve), kimosta vagy bármilyen átalakításnak vetette alá, feltéve, hogy a termék megfelel a rajta feltüntetett minőségi követelményeknek.

– Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
– Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
– Amennyiben a vásárolt termék mérete nem megfelelő, és más méretet (vagy akár más terméket szeretne rendelni), a nem megfelelő termék visszaküldése a fentiek szerint kell, hogy történjen, és az új termék megrendelését egy teljesen új megrendelésként kezeli a Zalka Optika Kkt. (Amennyiben az új rendelés értéke nem éri el a 15000 Ft-ot, 2500 Ft-os szállítási költséget számolunk fel.)

További információk: FELHASZNÁLÁSI ÉS ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad.

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 munkaórán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a „KAPCSOLAT” menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására.

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben (info@weblencse.hu) van lehetőség.

Kapcsolat:

Ha rendeléssel, oldalunkkal kapcsolatos, vagy egyéb kérdése van, a következő címen, telefonszámokon érdeklődhet:

info@weblencse.hu
Zalka Optika Kkt.
8000 Székesfehérvár, koronázó tér 4.
Tel.: +36-22-506-457, +36 70 455-6631 (H-P: 9.00-18.00)

Panaszügyintézés
A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény módosítása alapján a vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.
Felhasználó a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszait az alábbi elérhetőségeken tudja bejelenteni:

Zalka Optika Kkt – weblencse.hu
Levelezési cím: 8000 Székesfehérvár Koronázó tér 4.
Adószám: 22009337-2-07
Cégjegyzékszám: 07 03 001318
Elérhetőség: info@weblencse.hu
Telefonszám: +36 22 506-457, +36 70 455-6631
Email cím: info@weblencse.hu

Székesfehérvári Fogyasztóvédelmi Egyesület
8000 Székesfehérvár, Csanádi tér 1-2.
Telefon (kék szám):  40/200-917 (vidékről is helyi tarifával hívható)
Fax: 22/327-652
E-mail: info@szfve.hu
weboldal: www.szfve.hu

Fejér Megyei Békéltető Testület
8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6. (Gazdaság Háza)
Telefon: 22/510 310, Fax: 22/510 312
E-mail: bekeltetes@fmkik.hu
weboldal: http://www.fmkik.hu

Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefon: (1) 488-2131, Fax: (1) 488-2186
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Fejér Megyei Kormányhivatal
Székesfehérvár Járási Hivatal

Műszaki Engedélyezési, Fogyasztóvédelmi és Foglalkoztatási Főosztály
Fogyasztóvédelmi osztály
8000  Székesfehérvár, Piac Tér 12-14.
Telefon: 22/*501-751  Fax: 22/501-627
E-mail: fogyved@fejer.gov.hu
weboldal: http://fogyasztovedelem.kormany.hu

Online vitarendezés
ODR- online vitarendezés

Ha az online vásárlás során probléma merült fel és a vitát nem tudja rendezni a kereskedővel, panaszát az Európai Bizottság által fejlesztett és üzemeltetett online vitarendezési platformon (ODR) keresztül egy jóváhagyott vitarendezési testület elé terjesztheti.

Az ODR jogviták rendezésére használható, elérhető az alábbi linken: http://ec.europa.eu/odr, a platform használatának feltételeivel együtt.

 

View Desktop Site